Статті про ремонт паливної апаратури

Ремонт паливного насоса високого тиску Bosch VE на BMW М51

На дизельних автомобілях встановлюється складна система подачі пального. Основним робочим органом виступає ПНВТ, який містить велику кількість деталей, механізмів і датчиків. На машинах марки BMW часто встановлювався паливний насос Bosch моделі VE. Часто агрегат доповнюється коректорами подачі палива, прискорювачем холодного пуску і іншими пристроями. Це значно ускладнює процес відновлення насоса при ремонті поломок.
Читати далі

Ознаки несправності та ремонт розпилювачів дизельних форсунок

У дизельних двигунах основним елементом, що здійснює подачу палива в камери згоряння, є форсунки. Однак для забезпечення якісної детонації пального, необхідно домогтися подрібнення рідини до мікроскопічних крапель. Дану роботу виконують розпилювачі. Наявність проблем і недоліків в конструкції даних виробів призводить до зниження характеристик і функціональності двигуна, а також сприяє утворенню інших проблем, які збільшують вартість загального ремонту. Своєчасне усунення неполадок допоможе скоротити витрати і добитися ефективної роботи мотора.
Читати далі

Замінити плунжерні пари на паливний насос Bosch

При тривалій експлуатації ряд деталей паливних насосів високого тиску піддається сильному зносу. Це вимагає заміни деталей. Найбільш схильні до зносу плунжерні пари. При цьому погана якість дизельного палива та інші негативні фактори прискорять вироблення геометрії вироби. Виконати ремонт самостійно досить складно без наявності досвіду і спеціальних інструментів. Компанія «ЧДА» проводить заміну плунжерній пари ПНВТ Bosch в Харкові, Києві, Миколаєві та інших містах України на вигідних умовах.
Читати далі

Ремонт паливних насосів високого тиску ТНВД

В автомобілях і техніці, що працює на дизелі, найбільш дорогим вузлом системи подачі палива є ПНВТ. Цей агрегат має складний пристрій і складається з декількох елементів:
Читати далі

Ремонт плунжерних пар паливного насоса дизельного ПНВТ

Ключовою деталлю в насосах високого тиску є плунжерні пари. Вони використовуються для подачі палива по магістралях паливної системи, здійснюючи паркан пального під високим тиском. Вихід з ладу плунжерних пар може стати причиною:          збільшення витрати палива;          зниження тиску в системі подачі пального;          нерівномірною роботи двигуна;          зниження потужності автомобіля і так далі. Основною причиною виходу з ладу плунжерних пар стає неякісне паливо і механічні дії. При цьому ряд симптомів несправностей плунжерних пар схожий з іншими поломками в системі подачі палива. З цієї причини перед проведенням робіт необхідно виконувати діагностику, щоб скоротити витрати і усунути всі недоліки.
Читати далі

Ціна і види ремонту форсунок на Iveco

Паливні системи на автомобілях Івеко мають подібності з продукцією Bosch. З цієї причини запчастини для відновлення вузла вприскування пального дорогі. Рішенням проблеми стає ремонт форсунок Iveco. Це складний технологічний процес, що вимагає наявності спеціалізованого обладнання та високої кваліфікації майстра. ЧДА має європейськими верстатами, на яких співробітники заводу способи відновити геометрію, розміри і характеристики форсунок до початкових параметрів. При цьому вартість наших послуг дозволить значно заощадити на покупці нових деталей.
Читати далі

Вартість і види послуг з ремонту паливного насоса високого тиску Bosch на КамАЗ Євро 1, 2, 3.

На ряд вітчизняної техніки, яка використовується сьогодні в промисловій і будівельній сферах, встановлені імпортні запчастини. У деяких моделях КамАЗ з дизельною паливною системою використовується ПНВТ марки Bosch. Агрегат відрізняється більш складним пристроєм і має високу вартість, тому при виникненні неполадок покупка нових деталей обходиться власникам техніки досить дорого. При серйозних пошкодженнях насоса, ціна нового агрегату досягає 30 000 і більше тисяч гривень (з урахуванням стандарту Євро-2, Євро-3 або Євро-4). Щоб уникнути зайвих витрат, Чугуївський завод паливної апаратури пропонує послуги ремонту ПНВТ Бош на КамАЗ Євро. Ми виконуємо роботи будь-якої складності, пропонуючи вигідні умови. На все надані послуги надаються гарантійні терміни.
Читати далі

Причини протікання паливного насоса високого тиску і як усунути самому.

Багато власників дизельних автомобілів, помічаючи підвищена витрата палива, знаходять патьоки на ПНВТ (ТНВД). Погана герметизація корпусу стає причиною зниження тиску в системі, підвищених витрат на пальне, а також впливає на інші деталі і механізми, що збільшує витрати на ремонт в подальшому. Своєчасне усунення недоліків допомагає заощадити бюджет і домогтися ефективної роботи автомобіля.
Читати далі

Діагностика проблеми у відсутності подачі палива до форсунок і способи усунення поломки самостійно.

Досить часто при використанні неякісного пального або механічних пошкодженнях паливна система пошкоджується. Тривалий час експлуатації також впливає на знос деталей. Дані проблеми стають причиною зниження функціональності і характеристик системи подачі пального. Багато власників дизельних автомобілів стикаються з проблемою відсутності або утрудненою подачі палива до форсунок двигуна.
Читати далі

Проблема підвищеної витрати палива, проведення ремонту своїми руками

Тривала експлуатація автомобіля без обслуговування системи подачі палива позначається на функціональності і характеристиках механізмів. Підвищена витрата пального виникає по ряду причин, серед яких:
Читати далі