Клапан перепускний МТЗ, КАМАЗ аналог (41-16с13).
Перепускной клапан (демпфер) 21.1106420 для регулювання тиску палива в Т-16, Т-25, Т-40, Т-150. Оригінальні запчастини, доставка, гарантія.
на Паливні насоси BOSCH рядні
Камаз Євро-2
Званий також редукційним, клапан перепускний призначений для стабілізації тиску в системі подачі палива на форсунку. Його використовують переважно в дизельних агрегатах, оскільки саме вони відрізняються високими показниками тиску (часто понад 1000 бар). Основними функціями виробів є:
• забезпечення стабільного тиску в усій системі;
• видалення повітря, яке скопилося в каналах;
• злив зайвої кількості пального.
Перепускний клапан - це автоматичний гідродросель, який створює опір, спрямований проти потоку пального. За рахунок цього виріб може змінювати інтенсивність потоку з урахуванням гідравлічного тиску. Воно регулюється спеціальним блоком управління в ПНВТ.
Конструкція і принцип дії у всіх виробів схожі, але не ідентичні. Основною відмінністю є застосування. Залежно від паливної системи, розрізняють:
• клапани для багатосекційних ПНВТ;
• вироби, що контролюють тиск на вході в секцію насосу;
• дроселирующі клапани в розподільних ПНВТ.
Сьогодні багато перепускних клапанів мають унікальну будову на автомобілях останнього покоління. Однак вантажна і спеціалізована техніка минулих років використовує практично однакові вироби. Проте, вибір клапана необхідно здійснювати відповідно до артикулу, для точного збігу характеристик і параметрів системи.
Варто відзначити, що в багатосекційних насосах клапан, якийвикористовується,може мати дві форми: болта або штуцера. В обох випадках всередині розташований запірний елемент. Різниця полягає в способі приєднання магістралі. У болта він здійснюється через ніпель, у штуцера - за рахунок зовнішньої різьби. Вироби та комплектуючи даного типу мають найбільш широке застосування в дизельних паливних системах.
Даний вид виробу найбільш часто виходить з ладу, в порівнянні з іншими типами клапанів. Це обумовлено високими навантаженнями, що діють на деталь в процесі роботи системи. Проста конструкція і нехитрий принцип дії стають основною причиною поломки виробу під великим тиском. Паливний перепускний клапан даного типу при поломці знижує працездатність двигуна (погіршується прийомистість, зменшується потужність), що дозволяє швидко виявити причину неполадки.
Купити перепускний клапан для розподільного ПНВТ пропонує наш інтернет-магазин. Вигідні ціни та відмінну якість товарів, представлених в асортименті, допоможуть домогтися ефективного та довговічного ремонту паливної системи без зайвих грошових витрат.
Крім самого виробу, разом з ним додатково встановлюється жиклер для зливу палива. Такий перепускний клапан ПНВТ (ТНВД ) не використовується в розподільних агрегатах, оскільки в них завчасно встановлений жиклер зливу палива. При його відсутності оптимальним рішенням стає використання деталі дросельного типу. Воно забезпечить повернення паливної суміші при низьких показниках тиску в системі.
Як і будь-яка інша деталь ПНВТ, насос підкачки, клапани мають різні конструктивні особливості і спосіб застосування, тому ціна на них залежить від типу виробу та виробника. Найбільш дорогими є імпортні товари від провідних компаній світового ринку. Більш вигідним рішенням для вітчизняних машин (МЗТ, УТН, ЗІЛ та інші) стане придбання стандартних деталей від російських заводів. Ми пропонуємо вигідні умови покупки запчастин для ПНВТ. Ціна на перепускний клапан в інтернет-магазині становить близько 30 гривень на сертифіковані товари «Ногінського заводу паливної апаратури».
Вже зараз ми пропонуємо клієнтам широкий асортимент продукції для ремонту різних вузлів паливної системи. У нас ви можете придбати деталі в зборі і окремо. Ми пропонуємо купити перепускний клапан за цінами виробників, а також забезпечуємо:
З нами ви отримуєте можливість ефективно відновити працездатність паливної системи, заощадивши значну частину грошових коштів.